Kontakt

Kontaktný formulár

Časté otázky a Odpovede

Ako dlho trvá, kým príde objednávka?

Doručenie objednávky závisí od toho či je tovar SKLADOM ( v tomto prípade je doručenie 1-3 dni). Ak sa jedná o tovar NA OBJEDNÁVKU (približná doba doručenie je 7-10 dní). Pri veľkom množstve objednávok sa doba môže predĺžitť.

Robíme všetko preto, aby sme Vám objednávku doručili čo najskôr.

Ako sledovať moju odoslanú objednávku?

Ak Vám už bola objednávka odoslaná, priebeh doručenia môžete sledovať priamo na stránke kuriérskej spoločnosti GLS podľa čísla zásielky, ktoré Vám prišlo v emaili.

https://gls-group.com/SK/sk/sledovanie-zasielok .

Posielate do zahraničia?

Áno posielame do všetkých krajín Európskej Únie.

Cez e-shop si ale môžete vytvoriť objednávku len s doručením na Slovensko alebo do Českej republiky.

V prípade záujmu o odoslanie balíka do inej krajiny v rámci E.Ú. nás prosím kontaktujte emailom na info@elise.sk .

Nedostal/a som objednávku, čo mám robiť?

Pre vyriešenie problému nás kontaktujte emailom nainfo@elise.skalebo volajte na tel. číslo+421 948 480 944.

Aké sú Vaše podmienky vrátenia tovaru?

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia.

Vrátený tovar musí byť nenosený, nepoškodený, s pôvodnými štítkami a s vypísaným odstúpením od zmluvy.

Za poškodený alebo stratený tovar nenesieme zodpovednosť (preto odporúčame uchovať si potvrdenie o jeho odoslaní). 

Peniaze budú vrátené do 14 dní.

Formulár na odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť tu : here.

Môžem si tovar vymeniť?

Áno samozrejme.

Tovar môžete vymeniť do 14 dní od doručenia.

Pre vytvorenie rezervácie nás kontaktujte na email : info@elise.sk